11 عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر از اجراي 11 عمليات موفق طي 3 ماه گذشته و دستگيري و انهدام عوامل اصلي شبكه ‌هاي قاچاق خبر داد.

به گزارش فارس، سردار حميدرضا حسين آبادي امروز در همايش رؤساي پليس مبارزه با مواد مخدر گفت:‌ در 9 ماه گذشته با استفاده از اطلاعات مخبران 25 تن انواع مواد مخدر كشف شده است.

وي اظهار داشت: طي اين مدت 56 نفر از اشرار كه در شبكه‌هاي قاچاق فعاليت مي‌كردند به هلاكت رسيدند و 169 نفر از عناصر اصلي شبكه‌هاي قاچاق دستگير شدند.

سردار حسين آبادي افزود: 11 عمليات موفق در طول 3ماه گذشته برگزار شده و توانستيم عوامل اصلي باندهاي قاچاق مواد مخدر را دستگير كنيم و 556 نفر از عناصر اصلي در شبكه‌هاي بين استاني نيز در عملياتي ويژه دستگير شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گفت: تا به حال 775 تن از كشفيات پليس طي اقدامات اطلاعاتي به دست آمده است.

وي اظهار داشت: طي چند روز گذشته نيز موفق شديم در استان قم 447 كيلو كراك را از يك شبكه قاچاق كشف كنيم.

سردار حسين آبادي تأكيد كرد: نقاط آلوده استان‌هاي كشور شناسايي شده و اردوگاه‌ها نيز در حال آماده شدن هستند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: